ŞİLİ – ARJANTİN PATAGONYA TURU

ŞİLİ & ARJANTİN PATAGONYA TURU

[vc_text_separator title=”27 KASIM – 8 ARALIK 2023″ el_width=”70″ css=”.vc_custom_1673793434045{margin-top: -20px !important;margin-bottom: 10px !important;}”]

27 Kasım-8 Aralık 2023 tarihleri arasında Şili ve Arjantin Patagonyası’nı keşfetmek için Arjantinli şair Borges’in şiirine de kulak vererek yola çıkıyoruz

”Eğer yeniden başlayabilseydim yaşama,

İkincisinde, daha çok hata yapardım.

Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.

Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,

Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.

Temizlik sorun bile olmazdı asla.

Daha çok riske girerdim.

Seyahat ederdim, daha fazla.

Daha çok güneş doğuşu izler,

Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim.

Görmediğim birçok yere giderdim.”

– Jorge Luis Borges

Bu yolculukta seni hangi deneyimler bekliyor?

• Şili’nin başkenti Santiago şehir turu
  • Beagle kanalı turu
  • Penguen turu
  • Patagonya kültürü

Ve yoldan çıkan hikayeler…

27 Kasım 2023 Pazartesi

Önerdiğimiz uçuşla saat 09:30’da Santiago’ya uçmak için yola çıkılıyor.

28 Kasım 2023 Salı

Sabah 05:30’da Santiago’ya ulaşan yol arkadaşlarımızı havalimanında karşılıyoruz ve konaklayacağımız otele geçip eşyalarımızı bıraktıktan sonra Santiago’yu keşfetmeye başlıyoruz.

Konaklama Santiago’da

29 Kasım 2023 Çarşamba

Sabahın erken saatlerinde Şili’nin Patagonya bölgesine uçmak için havalimanına geçiyoruz. Balmaceda’ya ulaştıktan sonra 3.5 saatlik araç yolculuğu ile Güney Amerika’nın 2. Büyük gölü Genaral Carrera’nın kıyısında yeralan Puerto Rio Tranquilo kasabasına ulaşıyoruz. Eşyalarımızı otele bıraktıktan ve öğle yemeğimizin ardından Patagonya’nın en önemli detaylarından Catedral de Marmol’ü ( Mermer katedral) ziyaret etmek için tekne turuna çıkıyoruz. Bu olağan üstü yapı, kayaların içine oyulmuş mağaralar ve General Carrera Gölü’nün güzelliğinin tadını çıkartacağız.

30 Kasım 2023 Perşembe

Sabahın erken saatlerinde unutulmaz bir deneyimi yaşamak için Kaşifler Buzulu’nun (Glacier Exploradores) olduğu parkın girişine araçla ulaşıyoruz. Buzullar ülkesine hoşgeldik! Bembeyaz buzulların üzerinde rahatça yürüyüş yapabilmek için gerekli ekipmanlarımızı giyiyoruz ve buzulların üstünde yürüdüğümüz gibi bu buzul dağlarının içinde oluşan tünellere de girmeyi ihmal etmiyoruz.

Eriyen buzullardan olan bu bölgeyi görme şansına sahip insanlardan olmanın hem mutluluğu hem de biraz burukluğu ile Puerto Rio Tranquilo’ya geri dönüyoruz.

1 Aralık 2023 Cuma

Sabahın erken saatlerinde Balmaceda’dan kalkan Santiago uçağına yetişmek için yola çıkıyoruz. Santiago’ya ulaştığımızda havalimanından hiç çıkmadan bizi Arjantin’in başkenti Buenos Aires’e uçuracak uçağa geçiyoruz. Akşam saatlerinde Buenos Aires’e varıyoruz ve otelimize yerleşiyoruz.

2 Aralık 2023 Cumartesi

İspanyolcası ‘Güzel Havalar’ anlamına gelen Buenos Aires’teyiz ve bu şehri keşfedeceğimiz dolu dolu bir gün bizi bekliyor. Madonna’nın ‘’Don’t cry for me Argentina’’ şarkısı kulaklarımızda, sokaklarda tango yapanları izlerken, Evita’nın ve bir çok ünlü ismin mezarının da bulunduğu Recoleta mezarlığı, Plaza de Mayo ve çevresindeki bir çok yeri ziyaret edeceğiz. Arjantin mutfağını yakından tanımaya başlıyoruz. Dünyaca ünlü şaraplarını denemek için de fırsatımız olacak.

3 Aralık 2023 Pazar

Arjantin’in Patagonya bölgesine inmek için sabahın erken saatlerinde havalimanına geçiyoruz.

3 saatlik bir uçuşla El Calafate şehrine ulaşıyoruz. Otelimize yerleşip öğlen yemeğimizi yedikten sonra El Calafate’yi keşfetmeye başlıyoruz. Patagonya’da yetişen Calafate meyvesini yiyenlerin yeniden Patagonya’ya döndüğü söylenir, bunu deneyimlemiş biri olarak size de calafate meyvesi yedireceğim :)) Arjantin Gölü kenarına da inip doğanın tadını birlikte çıkaracağız.

Konaklama El Calafate

4 Aralık 2023 Pazartesi

Arjantin Patagonyası’nın gözbebeklerinden Perito Morena buzulunu keşfedeceğimiz bir gün bizi bekliyor. Devasal ve büyümeye devam eden buzullardan biri olan Perito Morena’yı dinlerken buzulların çıtırtıları ve kocaman kütleler halinde kırılıp düşmesine tanık olabileceğiniz unutulmaz bir deneyim bizi bekliyor. Sadece uzaktan bakmakla yetinmeyeceğizi tekneye binip buzulların yanına da yaklaşacağız. Buzulun heybetinden nutkunuz tutulabilir!

Ziyaretimizin ardından El Calafate’ye geri dönüyoruz.

5 Aralık 2023 Salı

Sabahın erken saatlerinde Şili sınırında bulunan Torres del Paine Milli Parkı’na gitmek için El Calafate’den ayrılıyoruz. Patagonya’nın tüm güzelliklerini içine toplamış Torres del Paine’yi ziyaret ederken yapacağımız yürüyüşte Patagonya’nın endemik kuşları olduğu gibi Patagonya’nın ünlü rüzgarı da bize eşlik edecek. Patagonta’nın vahşi güzelliği ile büyülendiğimiz bir günün ardından yorgun ama mutlu bir şekilde El Calafaye’ye geri dönüyoruz.

6 Aralık 2023 Çarşamba

Dünyanın sonunu görmeye hazır mısınız? Amerika kıtasının en güney ucundaki şehir olan Ushuaia’ya İspanyolca olarak ‘Fin del Mundo’ yani ‘Dünyanın Sonu’ deniliyor. And Dağları’nın en sonundaki parçalarının  arasında yeralan bu şehre uçmak için havalimanına ulaşıyoruz. Ushuaia’ya varışımızın ardından otelimize yerleşiyoruz ve Patagonya mutfağının tadını çıkartacağımız bir öğlen yemeğimizin ardından Patagonya ile özdeşleşen penguenleri yakından göreceğimiz bir tura çıkıyoruz.

Konaklama Ushuaia

7 Aralık 2023 Perşembe Patagonya’daki son günümüzü Büyük Okyanus ile Atlas Okyanusu’ nu birbirine bağlayan Beagel kanalını, bu bölgede yaşayan canlıları ve o dünyanın sonundaki o meşhur feneri ziyaret ederek geçireceğiz. Bu ziyaretin ardından Patagonya topraklarından ayrılıp Buenos Aires’e uçuyoruz.

Konaklama Buenos Aires

8 Aralık 2023 Cuma Buenos Aires’in ünlü La Boca, San Telmo ve Palermo mahallelerini ziyaret edeceğimiz bir günün ardından gece 23:50’deki uçuş ile Arjantin’e hoşçakal diyoruz.

Gezi Ücreti: 3800 USD (2 kişilik odada tek kişi fiyatı)

Geziye tek başına katılacaklar özellikle tek odada kalmak istemediklerinde yine geziye tek katılan bir hemcinsi ile aynı odayı paylaşıyorlar. Özellikle tek kişi konaklamak isteyenler için tek konaklama farkı 1000 USD’dir.

3 taksit imkanı vardır.  İlk kayıt olduğunuzda gezi bedelinin %30’u depozito olarak alınmaktadır. %40’ını Ağustos 2023’de, %30’unu da geziye katılmadan 1 hafta önce ödeyebilirsiz.

Bu gezi sırasında ekstra tur ücretleriyle karşılaşmayacaksınız.

ÜCRETE DAHİL OLANLAR

• 10 Gece 4*lı otellerde konaklama
  • Kahvaltı ve öğle yemekleri
  • Programda belirtilen tüm aktiviteler, turlar, karayolu ve göl ulaşımları
  • Santiago-Balmaceda gidiş-dönüş, Santiago-Buenos Aires, Buenos Aires-El Calafate, El Calafate-Ushuaia, Ushuaia-Buenos Aires olmak üzere 6 adet ekonomi sınıfı uçak bileti (20 kg bagaj hakkı)
  • Tüm ören yeri ve müze girişleri
  • Türkçe/İspanyolca çeviri hizmeti

ÜCRETE DAHİL OLMAYANLAR:

• Bulunduğunuz ülkeden Santiago gidiş, Buenos Aires dönüş uçak bileti  (önerilen uçak bileti fiyat ve detayları aşağıdadır)
  • Akşam yemekleri
  • Ekstra bagaj

ÜCRETE DAHİL OLMAYANLAR

• Meksika’ya gidiş-dönüş uçak bileti
  • kşam yemekleri
  • Kişisel harcamalar

Şili ve Arjantin, T.C vatandaşlarından vize istemiyor. Türk pasaportları ile ülkeye girişte 90 günlük seyahat hakkı tanınıyor.

[vc_message message_box_style=”solid-icon” style=”square” message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-plane-departure” closeable=””]Gidiş İçin Tavsiye Edilen Uçuş Bilgisi
27 Kasım 2023 THY
İstanbul > Santiago (Bogota aktarmalı)
09:30  – 05:30 (28 Kasım varış)[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” style=”square” message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-plane-arrival” closeable=””]Dönüş İçin Tavsiye Edilen Uçuş Bilgisi
8 Aralık 2023
THY
Buenos Aires > İstanbul (direkt)
23:50 – 22:10 ( 9 Aralık’ta varıyor)[/vc_message]
[vc_media_grid item=”mediaGrid_SimpleOverlay” grid_id=”vc_gid:1674071539411-bf529a09-7b1f-5″ include=”11601,11602,11603,11604,11606,11605,11607,11624,11625,11626,11627,11628,11629″][vc_text_separator title=”İletişim Formu” title_align=”separator_align_left” css=”.vc_custom_1667249471247{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 10px !important;}”]

Eşsiz coğrafyasıyla büyüleyici Patagonya’yı benimle birlikte gezmek isterseniz ya da sorularınız için mail yoluyla (halesargin@gmail.com) ya da aşağıdaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz.

Error: Contact form not found.

[trx_widget_socials title=”Beni Takip Edin” description=”Sosyal medyada beni takip etmeyi unutmayın…”][vc_empty_space alter_height=”large” hide_on_desktop=”” hide_on_notebook=”” hide_on_tablet=”” hide_on_mobile=””][vc_text_separator title=”Paylaş” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” el_width=”70″ css=”.vc_custom_1668785214561{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_empty_space height=”12px” alter_height=”large” hide_on_desktop=”” hide_on_notebook=”” hide_on_tablet=”” hide_on_mobile=””]

[sharethis-inline-buttons]

[vc_text_separator title=”İletişim” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” el_width=”70″ css=”.vc_custom_1669114052259{margin-top: -20px !important;margin-bottom: 10px !important;}”][vc_empty_space height=”12px” hide_on_desktop=”” hide_on_notebook=”” hide_on_tablet=”” hide_on_mobile=””]

ŞİLİ & ARJANTİN PATAGONYA TURU

27 KASIM - 8 ARALIK 2023

”Eğer yeniden başlayabilseydim yaşama,

İkincisinde, daha çok hata yapardım.

Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.

Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,

Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.

Temizlik sorun bile olmazdı asla.

Daha çok riske girerdim.

Seyahat ederdim, daha fazla.

Daha çok güneş doğuşu izler,

Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim.

Görmediğim birçok yere giderdim.”

– Jorge Luis Borges

Bu yolculukta seni hangi deneyimler bekliyor?

• Şili’nin başkenti Santiago şehir turu
  • Beagle kanalı turu
  • Penguen turu
  • Patagonya kültürü

Ve yoldan çıkan hikayeler…

27 Kasım 2023 Pazartesi

Önerdiğimiz uçuşla saat 09:30’da Santiago’ya uçmak için yola çıkılıyor.

28 Kasım 2023 Salı

3 Aralık 2023 Pazar

Konaklama El Calafate

4 Aralık 2023 Pazartesi

Ziyaretimizin ardından El Calafate’ye geri dönüyoruz.

5 Aralık 2023 Salı

6 Aralık 2023 Çarşamba

Konaklama Ushuaia

Konaklama Buenos Aires

Gezi Ücreti: 3800 USD (2 kişilik odada tek kişi fiyatı)

Bu gezi sırasında ekstra tur ücretleriyle karşılaşmayacaksınız.

ÜCRETE DAHİL OLANLAR

• Meksika’ya gidiş-dönüş uçak bileti
  • kşam yemekleri

27 Kasım 2023 THY
İstanbul > Santiago (Bogota aktarmalı)
8 Aralık 2023
THY
Buenos Aires > İstanbul (direkt)
23:50 – 22:10 ( 9 Aralık’ta varıyor)[/vc_message]
[vc_media_grid item=”mediaGrid_SimpleOverlay” grid_id=”vc_gid:1674071539415-6eeab6b6-9222-3″ include=”11630,11629,11607,11605,11606,11603,11604,11624,11628,11626,11601,11602″][vc_text_separator title=”İletişim Formu” title_align=”separator_align_left” css=”.vc_custom_1667249471247{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 10px !important;}”]

Benimle birlikte gezmek isterseniz ya da sorularınız için bana aşağıdaki formdan ulaşabilirsiniz.

Error: Contact form not found.

[trx_widget_socials title=”Beni Takip Edin” description=”Sosyal medyada beni takip etmeyi unutmayın…” css=”.vc_custom_1667249919987{margin-top: 30px !important;}”][vc_empty_space hide_on_desktop=”” hide_on_notebook=”” hide_on_tablet=”” hide_on_mobile=””]
[vc_text_separator title=”Paylaş” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” el_width=”70″ css=”.vc_custom_1668632395330{margin-top: -20px !important;margin-bottom: 10px !important;}”][vc_empty_space height=”12px” hide_on_desktop=”” hide_on_notebook=”” hide_on_tablet=”” hide_on_mobile=””]

[sharethis-inline-buttons]

Diğer tur programlarını incelemek için TIKLAYINIZ

Instagram: @halesargin

Facebook: İşim Gücüm Gezmek

Bu gezi TÜRSAB A sınıfı seyahat acentası Bluecat Travel 13551 tarafından gerçekleştirilmektedir.